۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۱۱۹۰۲
مدیرکل ارشاد استان:

تدوین 135 برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تدوین 135 ویژه برنامه برای ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان خبر داد.
تدوین 135 برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در چهارمحال و بختیاری
حسین گنجی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با گرامیداشت یاد و خاطره  رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) وشهداء انقلاب وهشت سال دفاع مقدس برلزوم انتقال اهداف وآرمانهای امام وشهدا به نسلهای سوم وچهارم انقلاب تاکید کرد.

وی با اشاره به جملاتی از امام(ره) خدامحوری و وحدت کلمه واتحاد را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ضرورت اتحاد وانسجام ملی مذهبی را در شرایط کنونی یادآور شد.

گنجی، اجرای برنامه های متنوع وجذاب فرهنگی هنری را در انتقال مفاهیم وارزشهای انقلاب به نسل جوان موثر دانست و گفت: حفاظت وحراست از  این ارزش‌ها از امور ضروری به شمار می‎رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری  به نحوه برگزاری برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: در این برنامه‌ها سعی شده تا از فعالیت‌های کلیشه‌ای پرهیز شود و برنامه‌هایی اجرا شود که تاثیر عمیق‌تری بر افکار عمومی به ویژه قشر جوان داشته باشد.

گرجی تصریح کرد: برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب ۱۳۵ برنامه شامل انتشارات، افتتاحیه، مسابقه ،خدمات تفریحی، خدمات رفاهی، نمایشگاه، بازدید، دیدار، تبلیغات، اطلاع رسانی، مصاحبه، نشست، مراسم، تقدیر و تجلیل، همایش جشنواره، جشن، کارگاه آموزشی، فعالیت علمی تحقیقاتی مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.

وی اظهار کرد: آذین‎بندی و مناسب سازی سطح شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه‎های فرهنگی هنری، تجلیل از پیشکسوتان ایثار وشهادت و برپایی ایستگاه صلواتی از مصوبات کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه ی فجر استان است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۶:۴۵

4 Feb 2020